مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 13:352023-06-28سياسي

40 کانون مسجد جدید در زنجان تأسیس می شود 


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان گفت: امسال 40 کانون فرهنگی و هنری مساجد در زنجان راه اندازی می شود.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن اسلامی، ظهر چهارشنبه در نشست خبری در تشریح رویداد فهما و برنامه های اوقات فراغت اظهار کرد: فهما مخفف عبارت فرهنگی هنری مساجد ایران بوده که از سال 97 شناسنامه دار شد و پایه اصلی بچه های مسجد است.

وی با اشاره به اینکه در زیست بوم بچه های مساجد بستر مناسبی در فضای مجازی وجود نداشت، ابراز کرد: به همین منظور سایت بچه های مسجد راه اندازی شد که از گروه سنی 7 تا 40 سال پذیرش می کند و برنامه های آن رو به افزایش است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان تعداد کانون های مساجد استان زنجان را 385 مورد برشمرد و گفت: از این تعداد 169 کانون در زنجان، 90 کانون در خدابنده، 31 مورد در ابهر، 23 مورد در خرمدره، 11 کانون در سلطانیه، 29 مورد در طارم، 8 باب در ایجرود و 24 کانون در ماهنشان مستقر است.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 500 مسجد در استان زنجان داریم، بیان کرد: طبق قانون پنجم و ششم توسعه مکلف شدیم در 30 درصد مساجد کانون تأسیس کنیم که سعی کردیم به این رقم نزدیک شویم و امسال نیز راه اندازی 40 کانون در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 کانون مسجد جدید در زنجان تأسیس می شود 

40 کانون مسجد جدید در زنجان تأسیس می شود